Wandelen met God

Geplaatst op: 19 april 2016

Wandelen en je hart delen op de Gorselse heide.

De vorige wandeling was op zaterdag 12 maart. We hebben met 7 mensen heerlijk gewandeld en gesproken over het thema ‘Mozes als voorbeeld voor ons’.

De volgende keer zal zijn op zaterdag 23 april, van 13-16 uur. Het thema o.l.v. Jeremie van der Bijl is:

“Het Pesachfeest en de uittocht uit Egypte.”

Korte inleiding:
Van 22 tot 28 april is het Joodse Pesach feest, daar gaan we ons op zaterdag 23 april in verdiepen. We willen het met jullie hebben over de uittocht uit Egypte. Het Joodse Pesach feest dat God aan het Joodse volk geeft ter nagedachtenis aan het nageslacht, voordat God Israël heeft bevrijd uit slavernij in Egypte. En stilstaan bij de 40 jaar durende lijdensweg door de woestijn voor ze in het beloofde land kwamen. En de parallel maken met Jezus die voor ons gestorven is en een nieuw pad met ons in wil slaan. God wil een relatie met jou hebben.

We willen die middag met elkaar in gesprek gaan over dit thema en hopen dat het bijdraagt aan de verdieping van onze relatie met onze Schepper.We willen daarbij zo mogelijk lessen trekken uit de natuur. Tijdens de wandeling wordt koffie en thee geserveerd.

Om tegemoet te komen in de gemaakte kosten vragen we aan de deelnemers een gift op vrijwillige basis.

Graag van te voren opgeven voor deelname. Info en opgave via info@stichtingcompassie.nl of bel met 0649860554.