Samen de de Bijbel lezen…een ontdekkingstocht!

“Heel de Schrift is door God ingegeven en is nuttig om daarmee te onderwijzen, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de rechtvaardigheid, opdat de mens, die God toebehoort, volmaakt zou zijn, tot elk goed werk volkomen toegerust”(2 Timotheüs 3:16-17)

Om de Bijbel weer het levende woord in het dagelijks leven te laten zijn, maar ook om met elkaar te ontdekken dat een relatie met de Levende God niet kan zonder de Bijbel, lezen we iedere donderdagochtend samen de Bijbel bij Compassie. Dit seizoen focussen we ons i.h.b. op de eerste 5 boeken van de bijbel, de Thora. Zeer verrassend!

Donderdag van 11:00 – 12:00 uur.

We lezen maximaal 30 minuten achtereen, vooraf gegaan met een stukje inleiding op het Bijbelboek/gedeelte, met daarna nog een kwartier napraten over wat er gelezen is.

Doe je mee?
We zijn dit jaar hiermee gestart en je bent van harte welkom! In de schoolvakanties lezen we niet.
Bij Compassie hebben we Bijbels liggen die gebruikt zullen worden (Herziene Statenvertaling), maar neem gerust je eigen vertaling mee en lees (luister) mee of lees daaruit voor!

­­­