Bijbelleesdag winter 2022

Geplaatst op: 15 juli 2021

Thema ‘Maranatha’
De Bijbelleesdag die op zaterdag 15 januari 2022 gepland stond, komt i.v.m. de onzekere corona maatregelen te vervallen. Houd de website in de gaten voor een nieuwe datum. De locatie zal afhankelijk van de komende corona maatregelen of in Compassie zijn of in de benedenzaal van de Evangelische Gemeente Zutphen (EGZ) aan de Gerard Doustraat 80a.

Een hele dag de Bijbel lezen. Laat je inspireren door de mooie en hoopvolle woorden van die Bijbelgedeelten die gaan over de (weder)komst van de Messias. We lezen in twee dagdelen deze Bijbelgedeelten uit de BasisBijbel en de Herziene Statenvertaling, of voor de vluchtelingen in hun eigen Bijbelvertaling Farsi-Tavsiri. Er zijn leesbeurten van max 8 minuten en we zoeken 20-30 voorlezers. Je mag meerdere leesbeurten voor je rekeningen nemen.

We beginnen om 10:00 en ronden af rond 16:30. De deur is los vanaf 09:30. Er zal een korte inleiding zijn op dit thema (10:00-10:15 / 13:30 – 13:45).
De lunchpauze is van 12:15 – 13:15. Er wordt soep geserveerd, graag zelf brood meenemen.
Voor deze dag wordt een vrijwillige financiële bijdrage gevraagd.

Als je mee wilt doen met dit project neem dan contact op met hans holtgrefe via 06 49860554 of contact@stichtingcompassie.nl  Shalom.